Loading

متن آموزشی درموردرپورتاژ آگهی بهترین روش بازاریابی محتوا

رپورتاژ آگهی بهترین روش بازاریابی محتوا

رپورتاژ آگهی بهترین روش بازاریابی محتوا

#رپورتاژ آگهی#رپورتاژر# آگهی#ساخت_رپورتاژ_ آگهی

امروز دیجیتال مارکتینگ بسیار پیچیده تر از قبل شده است و تنها برندهایی میتوانند پیشرو باشند که در تولید محتوا خلاقیت داشته باشند و در بازاریابی محتوا نیز از تکنیک‌ های جدید و تاثیرگذار استفاده کنند.

رپورتاژ آگهی بهترین مدل بازاریابی محتوا

انتشار رپورتاژ آگهی در قالب کمپین‌های ویرلن، بهترین تکنیک بازاریابی محتوا و سئو در ایران است.

تحقیقات موسسه های بازاریابی محتوا نشان میدهد که در سال جاری درصد قابل توجهی از بازاریابان b2c  قصد دارند از طریق ویرلن، رپورتاژ آگهی بیشتری نسبت به سال گذشته در خبرگزاری های پربازدید منتشر کنند.

خوشبختانه، روند جدیدی در شرکت ویرلن در حال ظهور است که میتواند به بازاریابان محتوا کمک کند که محتوای بیشتری را بدون ایجاد هزینه های زیاد تولید و منتشر کنند. این یک روند “بازاریابی چابک” است، و اگر به درستی استفاده شود، به تیم بازاریابی شما کمک می کند تا در زمان کمتر، در برندینگ و سئو سایت به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.

هدف اول کمپین‌های رپورتاژ ویرلن این است که به مخاطبان کمک کند دید جدیدی نسبت به برند شما پیدا کنند. در عین حال ویرلن با تولید محتوای هدفمند، بصورت هوشمندانه کاربران را برای خرید کالا یا خدمات شما تشویق می‌کند.

تعریف ویرلن از بازاریابی محتوا : متمرکز در تولید محتوای ارزشمند و انتشار پیوسته رپورتاژ در رسانه های پربازدید” .

چرا تولید محتوا و انتشار رپورتاژ با یک روند ثابت در طول سال مهم است؟

 انتشار پیوسته محتوا در قالب رپورتاژ ، همیشه برنده می شود

میتوان استدلال کرد که اگر شما یک برنامه تولید محتوا و انتشار رپورتاژ بصورت ثابت نداشته باشید، اصلاً از بازاریابی محتوا بهره مند نمی‌شوید!

مخاطبان برند شما انتظار دارند که در طول زمان به طور پیوسته با آنها ارتباط برقرار کنید. آنها علاقه مند به دریافت اطلاعات به روز هستند. اما فراتر از این پارامترهای اساسی، آمار نشان میدهد که برند‌هایی که به صورت منظم رپورتاژ منتشر میکنند، نتایج بهتری هم دریافت می کنند.

پیوسته بودن کمپین‌های رپورتاژ، پنج مزیت مهم را ارائه می دهد:

محتوای پیوسته، اعتبار و قدرت ایجاد می کند

اگر سازمان شما محتوای با کیفیت بالا را در هر هفته برای چندین سال منتشر کرده باشد، واضح است که شما یک رهبر در صنعت خود هستید. زیرا درواقع شما به طور خودکار همیشه در دید کاربران هستید و شانس بیشتری برای حفظ مخاطبان خواهید داشت.

محتوای پیوسته، آگاهی تجاری ایجاد می کند

انتشار های پیوسته رپورتاژ ، نام تجاری شما را به طور مرتب ( با کمترین هزینه) جلوی چشمان مخاطبین تان قرار می دهد، بنابراین احتمال آنکه زمان خرید شما را به یاد آورند بیشتر خواهد شد.

محتوای پیوسته، مخاطب را درگیر می کند

پیوستگی باعث وفاداری می شود، زیرا به شما کمک می کند تا بخشی از زندگی روزانه مخاطبان تان شوید. البته تولید محتوای جذاب برای رپورتاژ حتی از ایجاد برنامه منظم انتشار نیز سخت‌تر است، بنابراین اگر موفق شوید، این یک پیروزی بسیار بزرگ است.

توجه داشته باشید که برخلاف سایر روش های تبلیغات اینترنتی، محتوای رپورتاژ به این منظور ایجاد می شود که برای خواننده یا مشاهده کننده ی آن ارزشی ایجاد کند، بعلاوه می تواند یک نوع آگهی طولانی مدت برای یک محصول یا خدمت باشد .

با این حال، جنبه “تبلیغ” باید اولویت دوم باشد یعنی ابتدا باید به “ارزش” محتوا توجه کرد.

 محتوای پیوسته، طرفداران برند شما را بیشتر میکند generate leads

رپورتاژ خبری در حال حاظر یکی از روش‌های مقرون به صرفه ایجاد محبوبیت برند و افزایش مخاطبان است، بنابراین اگر شما بتوانید برند خود را بیشتر در دید قرار دهید، فرصت بیشتری برای جمع آوری طرفدار خواهید داشت.

بنابراین کمپین‌های بازاریابی محتوا از طریق رپورتاژ یک برنامه کوتاه مدت نیست، بلکه یک استراتژی دراز مدت برای جذب، تبدیل و حفظ مشتریاناست.

 سئوی سایت- رپورتاژ آگهی بهترین روش بازاریابی محتوا

رپورتاژ موثر ترین تکنیک سئو سایت SEO

موتور جستجوی گوگل به طور فزاینده ای به سایت هایی که از محتوایی با کیفیت (که در خبرگزاری های پربازدید منتشر شده است) لینک فالو دریافت میکنند رتبه بهتری میدهد. که این تنها به  کمک کمپین های رپورتاژ آگهی میسر میشود.

بنابراین انتشار رپورتاژ با محتوای خوب در سایت های پربازدید، بهترین تکنیک سئو سایت است و به طور مرتب می‌تواند به صعود سایت شما در رتبه بندی نتایج گوگل کمک کند.

نکات مهم در تولید محتوای رپورتاژ با هدف بازاریابی محتوا و سئو؛

  • بهترین سایت ها را با توجه به مخاطب، اعتبار سایت و اتوریتی دامین انتخاب کنید
  • محتوا را با توجه به نوع مخاطبان بصورت هدفمند تهیه کنید تا افراد بالقوه به شما توجه کنند
  • مهمترین کلمات کلیدی را به صفحات مرتبط سایت خود بک لینک دهید
  • مطالب را به کمک ویرلن در بهترین زمان منتشر کنید

رپورتاژ آگهی برای افزایش فروش

رپورتاژ آگهی امروز یکی از بهترین راهکارها برای معرفی محصولات و خدمات جدید است و اگر در تولید محتوای رپورتاژ آگهی بتوانید استاندارد های جدید را رعایت کنید ، میتوانید از این تکنیک برای افزایش فروش با کمترین هزینه استفاده کنید.

البته وبمستران و سئوکارها اغلب رپورتاژ را بدلیل تاثیر فوق العاده ای که برای سئو سایت دارد میشناسند اما درواقع امروز این روش جایگاه بسیار مهمی به عنوان راهکار افزایش فروش پیدا کرده است.

هدف نهایی بازاریابی محتوا از طریق رپورتاژ، رشد کسب و کار شماست

محتوای رپورتاژ باید به گونه ای نوشته شود که مخاطب را کنجکاو کند بر روی هایپر لینک ها کلیک کند، تا وب‌سایت برند شما را بیشتر بررسی کند. سپس طراحی و محتوای سایت باید به  گونه ای باشد که مخاطبان را به خرید خدمات و محصولات شما تشویق کند.

اما باید بدانید اگر محتوای شما محصول تان را برای حل مشکل افراد نمایان نمی کند،پس تلاش های بازاریابی محتوا شمای کافی نبوده است.

هدف از استراتژی بازاریابی محتوا بوسیله رپورتاژ ایجاد مزیت رقابتی و ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان است یعنی چیزی بیشتر از آنچه رقبا قادر به انجام آن هستند.

تولید محتوا بر اساس سفر مشتری

آیا قبلا عبارت Content mapping را شنیده اید؟

نحوه تولید محتوا براساس استراتژی بازاریابی محتوا به شدت مهم است. تولید محتوای حرفه ای یعنی به اندازه ای مخاطبان را درک کنید که بتوانید برای هر مرحله از سفرشان، محتوایی ایجاد کنید تا مشتری را به خرید هدایت کند.

بنابراین اگر موفق شدید که مخاطبان را به سایت خود جذب کنید، به فروش یک مرحله نزدیک تر شده اید. در نتیجه کاربران وب سایت شما را بررسی می کنند، سپس در مورد محصولات شما فکر می کنند و در نهایت خرید می کنند.

شرکت دیجیتال مارکتینگ ویرلن همراه شماست تا از تمام پتانسیل‌های رپورتاژ آگهی برای بازاریابی محتوا و سئو SEO بهره‌ مند شوید و در برندینگاز رقبا پیشی بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

پشتیبانی